Má význam vkládat články do PR webů?

Má význam vkládat články do tzv. PR webů? Poradíme vám.

PR je zkratka: Public relations. Přeloženo do češtiny to je: Vztahy s veřejností. Takže ne PageRank, jak se někteří mylně domnívají. Na PR web můžete vkládat své články s odkazy. Toto vkládání těchto článků je zdarma i za úplatu, záleží na provozovateli webu. Do těchto článků se zpravidla vkládají 2-3 externí odkazy. Docela se mi osvědčilo dát dva odkazy, plus jeden na autoritativní web (wikipedie, novinky.cz apod.)

Má význam vkládat články do PR webů?

Rozhodně se nevyplatí umisťovat PR články do obecných PR webů. PR články vkládejte pouze do tématických webů. To znamená, pokud máte web o dovolené, umístěte PR článek na web, který je obsahově o dovolené. V takových případech mají PR články smysl. Počítejte s tím, že majitel takového webu bude požadovat peníze za vložení. Zpravidla se jedná o stokoruny (záleží na kvalitě webu). Někteří majitelé webů umísťují PR články na do neurčitou (napořád), jiní zase na dobu určitou (např. na 1 rok). Prověřte si, zda daný web má nějakou návštěvnost a vycházejí tam normální redakční články bez externích odkazů. Nemá smysl umisťovat PR článek na web, který má stovky nebo tisíce externích odkazů.

Mám zájem o PR článek

Máte zájem o PR článek? Chcete sepsat PR článek a umístit ho na kvalitní tématický web? Napište mi.

Veškerý obsah na Mozektevidi.cz je zakázáno dále šířit (přebírat)! Nepřeji si dále šířit (přebírat) ani tento článek! Admin.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *